INDRUKWEKKENDE VASTGOED VISUALISATIE TREKT POTENTIËLE HUURDERS

INDRUKWEKKENDE VASTGOED VISUALISATIE TREKT POTENTIËLE HUURDERS

INDRUKWEKKENDE VASTGOED VISUALISATIE TREKT POTENTIËLE HUURDERS

HET VERVOLG OP DE SUCCESVOLLE FILM VOOR FIELD IN A BOX

De film die we in Mumbai hebben opgenomen voor Field in a Box van TenCate was enorm succesvol. Hij heeft heel veel NGO’s aan het denken gezet en laten zien wat de mogelijkheden zijn van het systeem. In die film werd het verhaal verteld vanuit een dorpscoach die als droom heeft dat er in de toekomst zo’n veld in zijn dorp komt.

Maar hoe ziet de werkelijkheid er nu uit als er daadwerkelijk een Field in a Box ligt? Dat is het uitgangspunt voor een nieuwe film die we hebben gemaakt voor Field in a Box in New Delhi.

Jouw uitdaging delen?

Impact laten zien

In de film volgen we een hockeyster die succes heeft in haar leven, maar recentelijk nog in de krottenwijk van New Dehli woonde. Ze helpt mee in de krottenwijk, waar haar familie en vrienden nog steeds wonen, maar bij alles wat ze doet, zie je dat ze in haar hoofd bezig is met hockey.

Aan de hand van kleine signalen laten we zien hoe groot de impact van een Field in a Box kan zijn op een gemeenschap. Elke dag glipt de hockeyster even binnen in het nationale hockeystadion van India, zodat ze daar kan dromen van haar toekomst als professioneel hockeyster. Ondertussen traint ze op het Field in a Box om dit te bereiken.

In de film volgen we een hockeyster die succes heeft in haar leven, maar recentelijk nog in de krottenwijk van New Dehli woonde. Ze helpt mee in de krottenwijk, waar haar familie en vrienden nog steeds wonen, maar bij alles wat ze doet, zie je dat ze in haar hoofd bezig is met hockey.

Aan de hand van kleine signalen laten we zien hoe groot de impact van een Field in a Box kan zijn op een gemeenschap. Elke dag glipt de hockeyster even binnen in het nationale hockeystadion van India, zodat ze daar kan dromen van haar toekomst als professioneel hockeyster. Ondertussen traint ze op het Field in a Box om dit te bereiken.

In de film volgen we een hockeyster die succes heeft in haar leven, maar recentelijk nog in de krottenwijk van New Dehli woonde. Ze helpt mee in de krottenwijk, waar haar familie en vrienden nog steeds wonen, maar bij alles wat ze doet, zie je dat ze in haar hoofd bezig is met hockey.

Aan de hand van kleine signalen laten we zien hoe groot de impact van een Field in a Box kan zijn op een gemeenschap. Elke dag glipt de hockeyster even binnen in het nationale hockeystadion van India, zodat ze daar kan dromen van haar toekomst als professioneel hockeyster. Ondertussen traint ze op het Field in a Box om dit te bereiken.

Het visuele eindresultaat

Hein Heerink

Managing Director Fibres and Fabrics, TenCate

"De fijne samenwerking en professionele aanpak van C4Real heeft ons geholpen een fantastisch resultaat te behalen."

De Field in a box animatie

Momentum versterken

Met het vervolg op de eerste film in Mumbai wordt het verhaal over Field in a Box verder verteld. Dat is voor Field in a Box vooral belangrijk om het momentum dat het product op dit moment heeft verder te versterken. Zo verstevigt TenCate de beeldvorming rondom Field in a box en wordt de marketingstrategie verder ingezet.

Met het vervolg op de eerste film in Mumbai wordt het verhaal over Field in a Box verder verteld. Dat is voor Field in a Box vooral belangrijk om het momentum dat het product op dit moment heeft verder te versterken. Zo verstevigt TenCate de beeldvorming rondom Field in a box en wordt de marketingstrategie verder ingezet.

Met het vervolg op de eerste film in Mumbai wordt het verhaal over Field in a Box verder verteld. Dat is voor Field in a Box vooral belangrijk om het momentum dat het product op dit moment heeft verder te versterken. Zo verstevigt TenCate de beeldvorming rondom Field in a box en wordt de marketingstrategie verder ingezet.

Technische aspecten uitgelegd

Naast de twee films die vol storytelling inspelen op de emotie van de kijker, was er bij de start van Field in a box behoefte aan een film die de technische aspecten en ontwikkeling uitlegde. Hiervoor maakten we een animatie, die Field in a box uitlegt aan klanten en stakeholders, als onderdeel van de marketingstrategie. En met succes, direct al werden de eerste velden verkocht.


Naast de twee films die vol storytelling inspelen op de emotie van de kijker, was er bij de start van Field in a box behoefte aan een film die de technische aspecten en ontwikkeling uitlegde. Hiervoor maakten we een animatie, die Field in a box uitlegt aan klanten en stakeholders, als onderdeel van de marketingstrategie. En met succes, direct al werden de eerste velden verkocht.


Naast de twee films die vol storytelling inspelen op de emotie van de kijker, was er bij de start van Field in a box behoefte aan een film die de technische aspecten en ontwikkeling uitlegde. Hiervoor maakten we een animatie, die Field in a box uitlegt aan klanten en stakeholders, als onderdeel van de marketingstrategie. En met succes, direct al werden de eerste velden verkocht.


De magie van sport in beeld

Heb je een vraag of uitdaging?
Deel je verhaal

Heb je een vraag of uitdaging? Deel je verhaal

Heb je een vraag
of uitdaging?
Deel je verhaal