Bedrijfsfilm

Bedrijfsfilm

Bedrijfsfilm

Bedrijfsfilm laten maken

Door jouw identiteit visueel vorm te geven creëer je betrokkenheid bij jouw doelgroepen, van medewerkers tot klanten en stakeholders. Maar ook bij het recruiten van werknemers of tijdens het onboarding proces is een bedrijfsfilm een indrukwekkende tool.

DE BRANDSTORY EN VISIE VAN HET BEDRIJF

DE BRANDSTORY EN VISIE VAN HET BEDRIJF

DE BRANDSTORY EN VISIE VAN HET BEDRIJF

COMMITMENT BIJ ALLE STAKEHOLDERS

COMMITMENT BIJ ALLE STAKEHOLDERS

COMMITMENT BIJ ALLE STAKEHOLDERS

EEN ONUITWISBARE INDRUK

EEN ONUITWISBARE INDRUK

EEN ONUITWISBARE INDRUK

DE WAARDEPROPOSITIE IN BEELD

DE WAARDEPROPOSITIE IN BEELD

DE WAARDEPROPOSITIE IN BEELD

Creëer commitment en succes

In korte tijd een goede indruk achterlaten: het lijkt zo eenvoudig. Toch blijkt het vaak lastig om een complex bedrijfsverhaal in een korte video van 2 à 3 minuten te laten zien. In deze wereld, waarin informatie steeds sneller beschikbaar wordt, is het toch erg belangrijk gebleken om hier succesvol in te zijn. Je wilt namelijk dat je klanten, maar ook medewerkers, in een korte tijd geprikkeld worden en betrokken raken.

De visie van het bedrijf in beeld

Wij geloven dat beeld en geluid steeds belangrijker worden als het gaat om het bereiken, informeren en activeren van jouw doelgroep. Natuurlijk wil jij ook dat jouw bedrijfsverhaal door (potentiële) klanten gezien en ervaren wordt. Daarom luisteren wij goed naar jouw verhaal en de doelen die jij wilt behalen met de bedrijfsfilm. Vanuit daar brengen wij het geheel vervolgens tot leven en helpen we bij het succesvol wegzetten ervan.

Voordelen van een bedrijfsfilm

Verhoog betrokkenheid

Een bedrijfsfilm zorgt voor trots en betrokkenheid binnen de gehele organisatie.

Onderscheidend

Laat een impactvolle en blijvende indruk achter in slechts een paar minuten.

Verhoog merkwaarde

Verbeeld de visie van je bedrijf door het te vertalen in een ambitieuze film die aansluit bij je merk positionering en de doelgroep aanspreekt.

Biba Visnjicky

Managing Director,

Fraunhofer Project Center

“C4Real heeft heel goed de tijd genomen om ons te leren kennen en wij konden langzaam wennen aan hun manier van werken. Het was absoluut een proces. Als eindresultaat hebben zij onze kernwaarden weten te vertalen in een 3D-animatie, film, 2D-animatie en stills. Dat is heel knap en écht een kwaliteit.”

Martin Wagner

Managing Director,

Fraunhofer Project Center

“C4Real heeft heel goed de tijd genomen om ons te leren kennen en wij konden langzaam wennen aan hun manier van werken. Het was absoluut een proces. Als eindresultaat hebben zij onze kernwaarden weten te vertalen in een 3D-animatie, film, 2D-animatie en stills. Dat is heel knap en écht een kwaliteit.”

Biba Visnjicky

Managing Director,

Fraunhofer Project Center

“C4Real heeft heel goed de tijd genomen om ons te leren kennen en wij konden langzaam wennen aan hun manier van werken. Het was absoluut een proces. Als eindresultaat hebben zij onze kernwaarden weten te vertalen in een 3D-animatie, film, 2D-animatie en stills. Dat is heel knap en écht een kwaliteit.”

Een innovatieve uitstraling

Door je visie op een innovatieve manier te verbeelden, geeft dit je bedrijf een toekomstbestendige en moderne uitstraling. Een visie gaat namelijk vaak over de nieuwe technologieën die je hebt geïntegreerd in het huidige aanbod. Met een video laat je deze nieuwe technologieën zien, hoe vooruitstrevend je werkt en welke impact je gaat realiseren in de markt waarin je actief bent. Voor veel bedrijven is dit een manier om je innovatieve visie en impact te vermarkten en daarmee je merkwaarde te verhogen.

Versterk je merk met een visuele contentstrategie

Bij het ontwikkelen van een bedrijfsfilm waarmee je succesvol impact wilt maken, is het van belang eerst een goed fundament te leggen. Dat doen we door eerst samen een visuele contentstrategie op te tuigen. Hierin kijken we naar de doelen, doelgroepen, persona’s en of er bestaande campagnes zijn waarop aangesloten moet worden. Vanuit hier kijken we altijd naar een integrale oplossing. Dit kan inhouden dat er meerdere visuele middelen worden gecreëerd, waar de bedrijfsfilm een onderdeel van is. Maar het kan ook zijn dat we er in het strategische traject achter komen dat een bedrijfsfilm niet de beste oplossing is voor het bereiken van jouw doelen.

Samen succesvol met Nouryon

Haimo Tonnaer

Digital Customer Experience, Nouryon

“Hoe de medewerkers van onze klanten veilig kunnen werken met onze producten, dat hebben we perfect gevisualiseerd in een 3D-animatie en later ook in een VR-training die we onze klanten aanbieden. De eerste reactie die we krijgen van onze klanten op deze visuele content is meestal ‘wauw, dat is écht professioneel’. We kunnen ze immers laten zien wat er in een tank gebeurt, dingen die normaal onzichtbaar blijven."

Samen succesvol met Nouryon

Haimo Tonnaer

Digital Customer Experience, Nouryon

“Hoe de medewerkers van onze klanten veilig kunnen werken met onze producten, dat hebben we perfect gevisualiseerd in een 3D-animatie en later ook in een VR-training die we onze klanten aanbieden. De eerste reactie die we krijgen van onze klanten op deze visuele content is meestal ‘wauw, dat is écht professioneel’. We kunnen ze immers laten zien wat er in een tank gebeurt, dingen die normaal onzichtbaar blijven."

Samen succesvol met Nouryon

Haimo Tonnaer

Digital Customer Experience, Nouryon

“Hoe de medewerkers van onze klanten veilig kunnen werken met onze producten, dat hebben we perfect gevisualiseerd in een 3D-animatie en later ook in een VR-training die we onze klanten aanbieden. De eerste reactie die we krijgen van onze klanten op deze visuele content is meestal ‘wauw, dat is écht professioneel’. We kunnen ze immers laten zien wat er in een tank gebeurt, dingen die normaal onzichtbaar blijven."

Een greep uit onze opdrachtgevers

Heb je een vraag of uitdaging?
Deel je verhaal

Heb je een vraag
of uitdaging?
Deel je verhaal

Heb je een vraag of uitdaging? Deel je verhaal