COMPLEX PORTFOLIO VERTALEN NAAR ZICHTBARE OPLOSSINGEN VOOR DE KLANT

COMPLEX PORTFOLIO VERTALEN NAAR ZICHTBARE OPLOSSINGEN VOOR DE KLANT

COMPLEX PORTFOLIO VERTALEN NAAR ZICHTBARE OPLOSSINGEN VOOR DE KLANT

KLANT

Malvern Panalytical


SERVICES

VIRTUELE SHOWROOM

KLANT

Malvern Panalytical


SERVICES

VIRTUELE SHOWROOM

KLANT

Malvern Panalytical


SERVICES

VIRTUELE SHOWROOM

TOEGANKELIJK MAKEN

Hoe maak je een uitgebreid productportfolio van honderden producten toegankelijk en begrijpelijk voor potentiële klanten? Waardoor zij sneller relevante productinformatie en assets kunnen vinden waardoor de lead generatie wordt versneld? Malvern Panalytical, marktleider op het gebied van röntgen instrumenten voor verschillende sectoren, daagde C4Real uit hier een oplossing voor te vinden. Daarvoor bedacht en ontwikkelde C4Real een virtuele showroom.

Jouw uitdaging delen?

HOE VERSNEL JE DE ONLINE CUSTOMER JOURNEY

De oplossing: een virtuele showroom

Veel bedrijven bieden een breed en complex product portfolio in verschillende marktsegmenten. Door de grote hoeveelheid producten zijn potentiële klanten al snel het spoor bijster. Want waar ze naar op zoek zijn: welk product lost mijn probleem op?

Daarvoor heeft C4Real een virtual showroom ontwikkeld. Het biedt in 1 oogopslag overzicht en helpt de bezoeker intuïtief de oplossing te vinden voor zijn probleem gekoppeld aan alle relevante documentatie en data. Hierdoor wordt vraag en aanbod in no-time aan elkaar gekoppeld waardoor het salesproces versnelt en potentiële klanten sneller het product en informatie vindt voor het oplossen van zijn probleem.

Veel bedrijven bieden een breed en complex product portfolio in verschillende marktsegmenten. Door de grote hoeveelheid producten zijn potentiële klanten al snel het spoor bijster. Want waar ze naar op zoek zijn: welk product lost mijn probleem op?

Daarvoor heeft C4Real een virtual showroom ontwikkeld. Het biedt in 1 oogopslag overzicht en helpt de bezoeker intuïtief de oplossing te vinden voor zijn probleem gekoppeld aan alle relevante documentatie en data. Hierdoor wordt vraag en aanbod in no-time aan elkaar gekoppeld waardoor het salesproces versnelt en potentiële klanten sneller het product en informatie vindt voor het oplossen van zijn probleem.

Veel bedrijven bieden een breed en complex product portfolio in verschillende marktsegmenten. Door de grote hoeveelheid producten zijn potentiële klanten al snel het spoor bijster. Want waar ze naar op zoek zijn: welk product lost mijn probleem op?

Daarvoor heeft C4Real een virtual showroom ontwikkeld. Het biedt in 1 oogopslag overzicht en helpt de bezoeker intuïtief de oplossing te vinden voor zijn probleem gekoppeld aan alle relevante documentatie en data. Hierdoor wordt vraag en aanbod in no-time aan elkaar gekoppeld waardoor het salesproces versnelt en potentiële klanten sneller het product en informatie vindt voor het oplossen van zijn probleem.

De virtual showroom van Malvern Panalytical

MARKTEN EN OPLOSSINGEN STRUCTUREREN EN VISUALISEREN

HET PROCES

De eerste stap is het creëren van overzicht en structuur. Welke marktsegmenten, subsegmenten, oplossingen, systemen en producten zijn er binnen het Mining markt segment. En hoe ziet het proces van de klant eruit? Door deze analyse werd al snel duidelijk dat er veel overeenkomsten zijn in de marktsegmenten en de producten van Malvern Panalytical die daarin een oplossing bieden.

Vervolgens hebben we voor elk mining marktsegment het klantproces verder in kaart gebracht en gevisualiseerd in een voor de klant herkenbaar beeld. Een 3D omgeving van het marktsegment. Hierin worden telkens de meest prominente uitdagingen in de markt gepositioneerd en gekoppeld aan de producten van Malvern Panalytical die daar een oplossing voor bieden. Hierdoor weten potentiële klanten op een snelle en intuïtieve wijze de oplossing te vinden voor hun probleem. Waarin zij worden voorzien van informatie (CTA’s) die aansluit op het stadium van de customer journey waarin zij zich bevinden.

De eerste stap is het creëren van overzicht en structuur. Welke marktsegmenten, subsegmenten, oplossingen, systemen en producten zijn er binnen het Mining markt segment. En hoe ziet het proces van de klant eruit? Door deze analyse werd al snel duidelijk dat er veel overeenkomsten zijn in de marktsegmenten en de producten van Malvern Panalytical die daarin een oplossing bieden.

Vervolgens hebben we voor elk mining marktsegment het klantproces verder in kaart gebracht en gevisualiseerd in een voor de klant herkenbaar beeld. Een 3D omgeving van het marktsegment. Hierin worden telkens de meest prominente uitdagingen in de markt gepositioneerd en gekoppeld aan de producten van Malvern Panalytical die daar een oplossing voor bieden. Hierdoor weten potentiële klanten op een snelle en intuïtieve wijze de oplossing te vinden voor hun probleem. Waarin zij worden voorzien van informatie (CTA’s) die aansluit op het stadium van de customer journey waarin zij zich bevinden.

De eerste stap is het creëren van overzicht en structuur. Welke marktsegmenten, subsegmenten, oplossingen, systemen en producten zijn er binnen het Mining markt segment. En hoe ziet het proces van de klant eruit? Door deze analyse werd al snel duidelijk dat er veel overeenkomsten zijn in de marktsegmenten en de producten van Malvern Panalytical die daarin een oplossing bieden.

Vervolgens hebben we voor elk mining marktsegment het klantproces verder in kaart gebracht en gevisualiseerd in een voor de klant herkenbaar beeld. Een 3D omgeving van het marktsegment. Hierin worden telkens de meest prominente uitdagingen in de markt gepositioneerd en gekoppeld aan de producten van Malvern Panalytical die daar een oplossing voor bieden. Hierdoor weten potentiële klanten op een snelle en intuïtieve wijze de oplossing te vinden voor hun probleem. Waarin zij worden voorzien van informatie (CTA’s) die aansluit op het stadium van de customer journey waarin zij zich bevinden.

HET VERSNELLEN VAN LEAD GENERATIE

ONZE EXPERTISE

In de virtuele showroom is niet alleen duidelijk welke vragen en behoeften naar welke producten en oplossingen leiden, maar ook geeft de virtual showroom de mogelijkheid om titels en teksten aan te passen middels het door ons ontwikkelde CMS.

Het ingebouwde data analytics systeem geeft de meest relevante bezoekers data weer en geeft inzicht in de meest belangrijke KPI’s voor het digital marketing dashboard. Met de Virtual Showroom heeft Malvern Panalytical een applicatie in handen waarmee ze op haar website, beurzen en tijdens sales gesprekken kan laten zien welke producten een oplossing biedt voor het probleem van de klant, gekoppeld aan alle relevante sales en marketing assets.

In de virtuele showroom is niet alleen duidelijk welke vragen en behoeften naar welke producten en oplossingen leiden, maar ook geeft de virtual showroom de mogelijkheid om titels en teksten aan te passen middels het door ons ontwikkelde CMS.

Het ingebouwde data analytics systeem geeft de meest relevante bezoekers data weer en geeft inzicht in de meest belangrijke KPI’s voor het digital marketing dashboard. Met de Virtual Showroom heeft Malvern Panalytical een applicatie in handen waarmee ze op haar website, beurzen en tijdens sales gesprekken kan laten zien welke producten een oplossing biedt voor het probleem van de klant, gekoppeld aan alle relevante sales en marketing assets.

In de virtuele showroom is niet alleen duidelijk welke vragen en behoeften naar welke producten en oplossingen leiden, maar ook geeft de virtual showroom de mogelijkheid om titels en teksten aan te passen middels het door ons ontwikkelde CMS.

Het ingebouwde data analytics systeem geeft de meest relevante bezoekers data weer en geeft inzicht in de meest belangrijke KPI’s voor het digital marketing dashboard. Met de Virtual Showroom heeft Malvern Panalytical een applicatie in handen waarmee ze op haar website, beurzen en tijdens sales gesprekken kan laten zien welke producten een oplossing biedt voor het probleem van de klant, gekoppeld aan alle relevante sales en marketing assets.

Visuele impressies van Malvern Panalytical

Heb je een vraag of uitdaging?
Deel je verhaal

Heb je een vraag of uitdaging? Deel je verhaal

Heb je een vraag
of uitdaging?
Deel je verhaal