INDRUKWEKKENDE VASTGOED VISUALISATIE TREKT POTENTIËLE HUURDERS

INDRUKWEKKENDE VASTGOED VISUALISATIE TREKT POTENTIËLE HUURDERS

INDRUKWEKKENDE VASTGOED VISUALISATIE TREKT POTENTIËLE HUURDERS

KLANT

KADANS SCIENCE PARTNER


SERVICES

PRODUCT VISUALISATIE
PROMOTIEFILM
3D ANIMATIE

KLANT

KADANS SCIENCE PARTNER


SERVICES

PRODUCT VISUALISATIE
PROMOTIEFILM
3D ANIMATIE

KLANT

KADANS SCIENCE PARTNER


SERVICES

PRODUCT VISUALISATIE
PROMOTIEFILM
3D ANIMATIE

VISUALISATIE VAN GEBOUW IN ONTWIKKELING

Kadans Science Partner investeert, ontwikkelt en exploiteert science clusters door heel Europa. Geen standaard werkruimtes, maar omgevingen waarin wetenschappelijke organisaties elkaar kunnen versterken. Met Plus Ultra in Amsterdam hebben zij een multi-tenant pand ontwikkeld naast het Amsterdam UMC, dat zij in de verhuur brengen. Kadans richt zich hiermee op bedrijven in de medische industrie, die de locatie kunnen gebruiken voor zowel kantoren als laboratoria. Het gebouw is echter nog niet voltooid en ook de omgeving is nog in ontwikkeling, waardoor het voor potentiële klanten lastig is om de potentie en mogelijkheden goed te zien en begrijpen. Kadans vroeg daarom C4Real mee te denken in een oplossing om de verhuur te stimuleren.


Jouw uitdaging delen?

Hoe creëer je een indrukwekkende presentatie?

DE OPLOSSING: 3D GEBOUW VISUALISATIE

Om potentiële huurders een helder beeld te geven van Plus Ultra Amsterdam creëerden we verschillende visualisaties. Omdat het gebouw zelf nog niet volledig gerealiseerd is, is gekozen voor een 3D animatie met artist impressions, waarin de kijker een beeld krijgt bij hoe het pand eruit ziet, wat de functie is, de ligging ten opzichte van faciliteiten in de omgeving en waardoor je als potentiële gebruiker een perfect beeld krijgt van de potentie van deze prachtige plek. Dit schept helderheid en maakt de keuze voor Plus Ultra Amsterdam als vestigingsplek logischer en eenvoudiger. 

Om potentiële huurders een helder beeld te geven van Plus Ultra Amsterdam creëerden we verschillende visualisaties. Omdat het gebouw zelf nog niet volledig gerealiseerd is, is gekozen voor een 3D animatie met artist impressions, waarin de kijker een beeld krijgt bij hoe het pand eruit ziet, wat de functie is, de ligging ten opzichte van faciliteiten in de omgeving en waardoor je als potentiële gebruiker een perfect beeld krijgt van de potentie van deze prachtige plek. Dit schept helderheid en maakt de keuze voor Plus Ultra Amsterdam als vestigingsplek logischer en eenvoudiger. 

Om potentiële huurders een helder beeld te geven van Plus Ultra Amsterdam creëerden we verschillende visualisaties. Omdat het gebouw zelf nog niet volledig gerealiseerd is, is gekozen voor een 3D animatie met artist impressions, waarin de kijker een beeld krijgt bij hoe het pand eruit ziet, wat de functie is, de ligging ten opzichte van faciliteiten in de omgeving en waardoor je als potentiële gebruiker een perfect beeld krijgt van de potentie van deze prachtige plek. Dit schept helderheid en maakt de keuze voor Plus Ultra Amsterdam als vestigingsplek logischer en eenvoudiger. 

Plus Ultra Amsterdam in beeld

Van visie naar werkelijkheid

HET PROCES

In het ontwikkelproces van dit project hebben we twee fases doorlopen, de conceptfase en de realisatiefase. In de conceptfase bekeken we samen met Kadans een aantal onderwerpen die het succes van deze visuele campagne bevorderen. Welke berichtgeving past het beste bij de doelgroep en welke stijl spreekt hen aan? Voor de juiste boodschap bepaalden we wat de onderwerpen zijn die voor de doelgroep belangrijk zijn om uiteindelijk over te gaan tot de huur van deze locatie, hoe bereiken en prikkelen we hen zodat ze goed begrijpen en zien dat dit een geschikte locatie is. In de realisatiefase hebben we met specifieke 3D- en animatie technologie de promotiefilm en artist impressions over Plus Ultra Amsterdam gerealiseerd. 

In het ontwikkelproces van dit project hebben we twee fases doorlopen, de conceptfase en de realisatiefase. In de conceptfase bekeken we samen met Kadans een aantal onderwerpen die het succes van deze visuele campagne bevorderen. Welke berichtgeving past het beste bij de doelgroep en welke stijl spreekt hen aan? Voor de juiste boodschap bepaalden we wat de onderwerpen zijn die voor de doelgroep belangrijk zijn om uiteindelijk over te gaan tot de huur van deze locatie, hoe bereiken en prikkelen we hen zodat ze goed begrijpen en zien dat dit een geschikte locatie is. In de realisatiefase hebben we met specifieke 3D- en animatie technologie de promotiefilm en artist impressions over Plus Ultra Amsterdam gerealiseerd. 

In het ontwikkelproces van dit project hebben we twee fases doorlopen, de conceptfase en de realisatiefase. In de conceptfase bekeken we samen met Kadans een aantal onderwerpen die het succes van deze visuele campagne bevorderen. Welke berichtgeving past het beste bij de doelgroep en welke stijl spreekt hen aan? Voor de juiste boodschap bepaalden we wat de onderwerpen zijn die voor de doelgroep belangrijk zijn om uiteindelijk over te gaan tot de huur van deze locatie, hoe bereiken en prikkelen we hen zodat ze goed begrijpen en zien dat dit een geschikte locatie is. In de realisatiefase hebben we met specifieke 3D- en animatie technologie de promotiefilm en artist impressions over Plus Ultra Amsterdam gerealiseerd. 

Toegevoegde waarde gevisualiseerd

EEN OPTIMALE LOCATIE VOOR DE HUURDER

De visualisatie voor Kadans verbeeldt de locatie nog niet fysiek aanwezig is. Deze 3D animatie is een video die een zo realistisch mogelijke weergave is van het gebouw in de omgeving en met name ook in het gebruik. We maakten visueel hoe de verschillende unieke etages eruitzien en hoe mensen daar gebruik van maken én daar succesvol hun werk kunnen doen. Bijvoorbeeld in het laboratorium, de foyer, de gevel en de locatie eromheen. Deze visualisatie is samen met de artist impressions veelzijdig inzetbaar en wordt gebruikt op de website, in brochures, social channels voor media campagnes.

De visualisatie voor Kadans verbeeldt de locatie nog niet fysiek aanwezig is. Deze 3D animatie is een video die een zo realistisch mogelijke weergave is van het gebouw in de omgeving en met name ook in het gebruik. We maakten visueel hoe de verschillende unieke etages eruitzien en hoe mensen daar gebruik van maken én daar succesvol hun werk kunnen doen. Bijvoorbeeld in het laboratorium, de foyer, de gevel en de locatie eromheen. Deze visualisatie is samen met de artist impressions veelzijdig inzetbaar en wordt gebruikt op de website, in brochures, social channels voor media campagnes.

De visualisatie voor Kadans verbeeldt de locatie nog niet fysiek aanwezig is. Deze 3D animatie is een video die een zo realistisch mogelijke weergave is van het gebouw in de omgeving en met name ook in het gebruik. We maakten visueel hoe de verschillende unieke etages eruitzien en hoe mensen daar gebruik van maken én daar succesvol hun werk kunnen doen. Bijvoorbeeld in het laboratorium, de foyer, de gevel en de locatie eromheen. Deze visualisatie is samen met de artist impressions veelzijdig inzetbaar en wordt gebruikt op de website, in brochures, social channels voor media campagnes.

Stimuleren van de verhuur

HET EINDRESULTAAT

Kadans heeft met de onderscheidende visualisaties middelen in handen om potentiële huurders over de streep te trekken om voor de unieke locatie Plus Ultra Amsterdam te kiezen. Binnen no-time wordt heel duidelijk zichtbaar wat het onderscheidende vermogen is van de locatie en waarom je daar als huurder in de medische sector op de juiste plek bent. Het is breed inzetbaar, spreekt tot de verbeelding en stimuleert de verhuur voor een succesvolle ingebruikname van deze bijzondere locatie.

Kadans heeft met de onderscheidende visualisaties middelen in handen om potentiële huurders over de streep te trekken om voor de unieke locatie Plus Ultra Amsterdam te kiezen. Binnen no-time wordt heel duidelijk zichtbaar wat het onderscheidende vermogen is van de locatie en waarom je daar als huurder in de medische sector op de juiste plek bent. Het is breed inzetbaar, spreekt tot de verbeelding en stimuleert de verhuur voor een succesvolle ingebruikname van deze bijzondere locatie.

Kadans heeft met de onderscheidende visualisaties middelen in handen om potentiële huurders over de streep te trekken om voor de unieke locatie Plus Ultra Amsterdam te kiezen. Binnen no-time wordt heel duidelijk zichtbaar wat het onderscheidende vermogen is van de locatie en waarom je daar als huurder in de medische sector op de juiste plek bent. Het is breed inzetbaar, spreekt tot de verbeelding en stimuleert de verhuur voor een succesvolle ingebruikname van deze bijzondere locatie.

Visuele impressies van Plus Ultra Amsterdam

Heb je een vraag of uitdaging?
Deel je verhaal

Heb je een vraag of uitdaging? Deel je verhaal

Heb je een vraag
of uitdaging?
Deel je verhaal