KUNSTGRAS OP TOPNIVEAU

KUNSTGRAS OP TOPNIVEAU

KUNSTGRAS OP TOPNIVEAU

KLANT

GREENFIELDS


SERVICES

3D ANIMATIE
PRODUCTVISUALISATIE

KLANT

GREENFIELDS


SERVICES

3D ANIMATIE
PRODUCTVISUALISATIE

KLANT

GREENFIELDS


SERVICES

3D ANIMATIE
PRODUCTVISUALISATIE

PRODUCT INTRODUCTIE VAN EEN GEÏNTEGREERD SPORTVELD

GreenFields is een fabrikant van kunstgras sportveldsystemen, die over de hele wereld worden gebruikt voor sporten als American football, hockey, voetbal en honkbal. GreenFields USA uit Atlanta vroeg C4Real om mee te denken over de productcommunicatie voor het nieuwe systeem: de MX3 star. Een product waarin toplaag, tussenlaag, fundering en afwatering als een geïntegreerd systeem worden aangeboden.

Jouw uitdaging delen?

Van customer journey naar strategie

Om de customer journey van de doelgroep zo goed mogelijk in kaart te brengen, heeft C4Real verschillende toepassingen ingezet. Zo hebben we uitgezocht hoe we op het juiste moment de doelgroep van de juiste informatie kunnen voorzien. Op basis daarvan hebben we een visuele contentstrategie ontwikkeld voor GreenFields, die is uitgerold naar diverse uitwerkingen voor verschillende klant en prospect behoeftes.

Om de customer journey van de doelgroep zo goed mogelijk in kaart te brengen, heeft C4Real verschillende toepassingen ingezet. Zo hebben we uitgezocht hoe we op het juiste moment de doelgroep van de juiste informatie kunnen voorzien. Op basis daarvan hebben we een visuele contentstrategie ontwikkeld voor GreenFields, die is uitgerold naar diverse uitwerkingen voor verschillende klant en prospect behoeftes.

Om de customer journey van de doelgroep zo goed mogelijk in kaart te brengen, heeft C4Real verschillende toepassingen ingezet. Zo hebben we uitgezocht hoe we op het juiste moment de doelgroep van de juiste informatie kunnen voorzien. Op basis daarvan hebben we een visuele contentstrategie ontwikkeld voor GreenFields, die is uitgerold naar diverse uitwerkingen voor verschillende klant en prospect behoeftes.

Greenfields Kunstgras op topniveau in beeld

Doelgroep laten ontdekken

De eerste uitwerking was een korte promotiefilm, uitgevoerd in animatie, waarin het nieuwe systeem wordt gepresenteerd. Vervolgens hebben we daaruit 3D stills gemaakt die werden gebruikt op de website en in offline communicatie zoals in brochures, banners en beursmateriaal. Zo bleef overal dezelfde sfeer en product identiteit behouden, wat voor meer herkenbaarheid zorgt. Daarnaast hebben we een product explorer ontwikkeld, waarmee geïnteresseerden het veld vanuit verschillende kanten in 3D kunnen bekijken en de verschillende lagen van het veld kunnen aanklikken. Zo ontdekken zij wat elke laag doet en wat de rol ervan is in het gehele systeem.

De aanpak die we voor Greenfields USA ontwikkelden sloeg goed aan, omdat er voor de verschillende doelgroepen en hun behoeften een mogelijkheid was om te zien wat het sportsysteem precies kan en hoe het zich onderscheidt van andere oplossingen in de markt. Een mooie transitie van alleen statische product informatie naar een interactieve en visuele aanpak.

De eerste uitwerking was een korte promotiefilm, uitgevoerd in animatie, waarin het nieuwe systeem wordt gepresenteerd. Vervolgens hebben we daaruit 3D stills gemaakt die werden gebruikt op de website en in offline communicatie zoals in brochures, banners en beursmateriaal. Zo bleef overal dezelfde sfeer en product identiteit behouden, wat voor meer herkenbaarheid zorgt. Daarnaast hebben we een product explorer ontwikkeld, waarmee geïnteresseerden het veld vanuit verschillende kanten in 3D kunnen bekijken en de verschillende lagen van het veld kunnen aanklikken. Zo ontdekken zij wat elke laag doet en wat de rol ervan is in het gehele systeem.

De aanpak die we voor Greenfields USA ontwikkelden sloeg goed aan, omdat er voor de verschillende doelgroepen en hun behoeften een mogelijkheid was om te zien wat het sportsysteem precies kan en hoe het zich onderscheidt van andere oplossingen in de markt. Een mooie transitie van alleen statische product informatie naar een interactieve en visuele aanpak.

De eerste uitwerking was een korte promotiefilm, uitgevoerd in animatie, waarin het nieuwe systeem wordt gepresenteerd. Vervolgens hebben we daaruit 3D stills gemaakt die werden gebruikt op de website en in offline communicatie zoals in brochures, banners en beursmateriaal. Zo bleef overal dezelfde sfeer en product identiteit behouden, wat voor meer herkenbaarheid zorgt. Daarnaast hebben we een product explorer ontwikkeld, waarmee geïnteresseerden het veld vanuit verschillende kanten in 3D kunnen bekijken en de verschillende lagen van het veld kunnen aanklikken. Zo ontdekken zij wat elke laag doet en wat de rol ervan is in het gehele systeem.

De aanpak die we voor Greenfields USA ontwikkelden sloeg goed aan, omdat er voor de verschillende doelgroepen en hun behoeften een mogelijkheid was om te zien wat het sportsysteem precies kan en hoe het zich onderscheidt van andere oplossingen in de markt. Een mooie transitie van alleen statische product informatie naar een interactieve en visuele aanpak.

Greenfields Kunstgras op topniveau in beeld

Heb je een vraag of uitdaging?
Deel je verhaal

Heb je een vraag of uitdaging? Deel je verhaal

Heb je een vraag
of uitdaging?
Deel je verhaal