C4REAL GEBRUIKT DE HYPEBOX OPTIMAAL
In winkels zie je over het algemeen weinig onderscheidende visuele oplossingen om nieuwe producten te promoten in de Retail omgeving. Een combinatie van spectaculaire visuele content en de Hypebox brengen daar verandering in. De Hypebox is een transparant touchscreen waarop je interactieve digitale content kunt tonen over een fysiek product heen, speciaal voor in winkels. Hierdoor is het een hologram-visualisatie die er erg spectaculair uitziet. Wij vinden dat deze mogelijkheden tot nu toe nog niet optimaal gebruikt worden. Samen met Blast hebben we daarom voor Asics een unieke use-case gemaakt in de Retail sector met de Hypebox. We laten de schoen van Asics in al zijn glorie de held zijn van de winkel door de visuele interactie aan te gaan met de winkelbezoeker op het transparante scherm.
Jouw uitdaging delen?
Hero content voor koplopers
Het visuele eindresultaat
Nick ten Berge
Co-owner & Managing Director, Blast
‘’De Return On Investment komt met de Hypebox op verschillende manieren tot stand. Allereerst heb je een veel hogere awareness, die natuurlijk moeilijk meetbaar is. Wat wel meetbaar is, is dat je met de Hypebox in winkels kunt testen of video of interactie meer aanslaat. Wat werkt in de Retail? Dat is heel waardevol.''