Contact aanvragen

Brand Value Film Ubbink

Client Ubbink
Technologiëen:
bedrijfsfilm
Indrukwekkende communicatie van herpositionering

Ubbink is een internationale fabrikant van ventilatiesystemen, ventilatiekanalen en duurzame bouwproducten. Ze hebben een nieuwe positionering en strategie geïmplementeerd. C4Real heeft samen met hen een brand value film gemaakt om deze herpositionering te communiceren naar al hun stakeholders zoals medewerkers, huidige en potentiële klanten en leveranciers.

Ook indrukwekkend communiceren?
Neem contact op

Nieuwe strategie visualiseren

Robert Meenink, Marketing Director bij Ubbink Centrotherm Group : “Er zijn verschillende manieren om een ​​herpositionering van je merk te communiceren, maar deze film is de meest indrukwekkende manier om elke doelgroep erbij te betrekken. Daarom hebben we een taskforce opgericht met marketingmanagers uit verschillende landen. Samen kozen we er voor om een brand story film om zo een ​​perfecte nieuwe eerste indruk te geven en om onze nieuwe strategie te visualiseren.​"

Brand Movie

Martijn van der Wel

International Marketing Manager, Ubbink Centrotherm Group

“C4Real begrijpt ons bedrijf goed, kan kort schakelen en voert alle visueel projecten precies goed uit. De manier waarop zij hoogstaande kwaliteit hebben geleverd ondanks de coronabeperkingen is erg knap. Dankzij de brand value film kunnen we onze nieuwe positionering duidelijk communiceren.”

C4Real

Extra creativiteit imponeert

Martijn van der Wel, International Marketing Manager bij Ubbink Centrotherm Group: “Onze uitdaging was dat we in één keer wilden laten zien waar we voor staan. Dat Ubbink niet alleen maar een fabrikant is van een aantal kunststofproducten voor verwarming, ventilatie en bouw. We werken met totaaloplossingen en ontzorging van met name klantgroepen in de installatie- en bouwsector. Dat doen we al jaren. We willen onszelf en onze dienstverlening beter presenteren, daar is deze film ook vooral voor bedoeld.”

C4Real

Film maakt indruk

De productie van deze film vond plaats midden in de coronatijd. Dit vergde flink wat creativiteit en flexibiliteit. Zo was er geen zaal vol mensen om een training na te bootsen en is er alleen op locatie in Nederland en België gefilmd, niet in de andere landen.

Robert Meenink: “De film die we uiteindelijk hebben gemaakt, heeft niet aan kwaliteit ingeboet. Het organiseren ervan was door de maatregelen best complex. Toch is het allemaal heel goed verlopen en brengt de brand value film precies over wat we willen. Daar is C4Real heel creatief mee omgegaan. Ik vind het heel knap hoe ze dit gedaan hebben. Als kijker heb je geen idee hoeveel werk erin zit en hoe moeilijk het soms was.”

Next
Previous
1  /  0

Heb je een vraag of uitdaging?

Deel je verhaal

Liever bellen? Dat kan op +31 (0)85 773 0 733