SUCCESVOLLE BEURZEN DOOR VISUALISATIES

SUCCESVOLLE BEURZEN DOOR VISUALISATIES

SUCCESVOLLE BEURZEN DOOR VISUALISATIES

VISUELE CONTENT VOOR BEURZEN

Wendy Wind, international marketing manager bij Brink Climate Systems: “Brink Climate Systems streeft ernaar om comfort en gezondheid in woningen te creëren. Met onze oplossingen op het gebied van ventilatie, verwarming, koeling en warmwaterbereiding bereiken wij dit. Op deze manier kunnen onze klanten zorgeloos genieten van een comfortabele thuisomgeving. De VSK en ISH zijn belangrijke installatie vakbeurzen voor Brink. Wij wilden hier dan ook groot uitpakken. C4Real is al enkele jaren onze vaste partner op het gebied van onze visuele marketingstrategie. Samen hebben we onze doelstellingen bepaald en uitgewerkt hoe we deze gaan bereiken. Met als uitgangspunt eenheid en een afgerond totaalverhaal.”

Jouw uitdaging delen?

Impactvolle animaties vanuit co-creatie

“Onze doelstelling voor de VSK en ISH was onze nieuwe producten Flair, Pure induct en Elan 4 introduceren en onze pay-off Air for Life verder laden. Dat wilden we doen door middel van impact volle animaties. Wij zetten heel sterk in op visualisatie. Dat is ook nodig, want de kracht van onze producten zit hem in wat er binnenin gebeurt. Door dit te laten zien, kunnen we duidelijk maken waarom opdrachtgevers, adviseurs en installateurs voor Brink Climate Systems moeten kiezen. Zoals we gewend zijn van C4Real, gingen we echt in een co-creatie traject aan de slag. We hebben samen de lijn neergezet die we bij nieuwe projecten blijven verbeteren.”

“Onze doelstelling voor de VSK en ISH was onze nieuwe producten Flair, Pure induct en Elan 4 introduceren en onze pay-off Air for Life verder laden. Dat wilden we doen door middel van impact volle animaties. Wij zetten heel sterk in op visualisatie. Dat is ook nodig, want de kracht van onze producten zit hem in wat er binnenin gebeurt. Door dit te laten zien, kunnen we duidelijk maken waarom opdrachtgevers, adviseurs en installateurs voor Brink Climate Systems moeten kiezen. Zoals we gewend zijn van C4Real, gingen we echt in een co-creatie traject aan de slag. We hebben samen de lijn neergezet die we bij nieuwe projecten blijven verbeteren.”

“Onze doelstelling voor de VSK en ISH was onze nieuwe producten Flair, Pure induct en Elan 4 introduceren en onze pay-off Air for Life verder laden. Dat wilden we doen door middel van impact volle animaties. Wij zetten heel sterk in op visualisatie. Dat is ook nodig, want de kracht van onze producten zit hem in wat er binnenin gebeurt. Door dit te laten zien, kunnen we duidelijk maken waarom opdrachtgevers, adviseurs en installateurs voor Brink Climate Systems moeten kiezen. Zoals we gewend zijn van C4Real, gingen we echt in een co-creatie traject aan de slag. We hebben samen de lijn neergezet die we bij nieuwe projecten blijven verbeteren.”

Brinks ervaringen met visuele content voor beurzen

Wendy Wind

International marketing manager, Brink Climate Systems

''We zijn erg blij met de samenwerking met C4Real en de gerealiseerd animaties. We zetten ze overal in en zorgen ervoor dat we gezien worden op beurzen."

Toekomstbestendige aandacht gegarandeerd

OPLOSSING VOOR EEN COMFORTABELE THUISOMGEVING.

“C4Real heeft voor ons animaties gemaakt om de werking te visualiseren van de Flair (balansventilatie), Pure induct (extra luchtzuivering) en Elan 4 (luchtverwarming). Voor de elektrische variant van het laatstgenoemde product, de Elan E, hebben we een aparte animatie laten maken. Daarnaast hebben we een algemene animatie gemaakt met als thema Air for Life. Die werd op grote schermen boven onze stand afgespeeld. In deze film koppelden we onze producten als bedrijfsvriend van het Longfonds aan gezonde lucht en gezonde longen voor het hele gezin. Doordat we op een heel visuele manier aanwezig zijn op belangrijke beurzen, trekt het de aandacht van de bezoeker en helpt het meer geïnteresseerden naar onze stands te trekken. Ook kunnen we, door middel van animaties, alvast producten die nog in ontwikkeling zijn laten zien op de beurzen. Samen met een fysiek prototype helpt dit onze collega’s bij het uitleggen van ons verhaal. We zijn geslaagd in onze doelstelling om een duidelijke visuele lijn neer te zetten waarop we kunnen voortborduren naar de toekomst. Onze animaties met vaste Brink voice-over zijn duidelijk ‘familie’ van elkaar. We plaatsen onze animaties ook op onze website en delen ze voor een groter bereik ook op social media.”

“C4Real heeft voor ons animaties gemaakt om de werking te visualiseren van de Flair (balansventilatie), Pure induct (extra luchtzuivering) en Elan 4 (luchtverwarming). Voor de elektrische variant van het laatstgenoemde product, de Elan E, hebben we een aparte animatie laten maken. Daarnaast hebben we een algemene animatie gemaakt met als thema Air for Life. Die werd op grote schermen boven onze stand afgespeeld. In deze film koppelden we onze producten als bedrijfsvriend van het Longfonds aan gezonde lucht en gezonde longen voor het hele gezin. Doordat we op een heel visuele manier aanwezig zijn op belangrijke beurzen, trekt het de aandacht van de bezoeker en helpt het meer geïnteresseerden naar onze stands te trekken. Ook kunnen we, door middel van animaties, alvast producten die nog in ontwikkeling zijn laten zien op de beurzen. Samen met een fysiek prototype helpt dit onze collega’s bij het uitleggen van ons verhaal. We zijn geslaagd in onze doelstelling om een duidelijke visuele lijn neer te zetten waarop we kunnen voortborduren naar de toekomst. Onze animaties met vaste Brink voice-over zijn duidelijk ‘familie’ van elkaar. We plaatsen onze animaties ook op onze website en delen ze voor een groter bereik ook op social media.”

“C4Real heeft voor ons animaties gemaakt om de werking te visualiseren van de Flair (balansventilatie), Pure induct (extra luchtzuivering) en Elan 4 (luchtverwarming). Voor de elektrische variant van het laatstgenoemde product, de Elan E, hebben we een aparte animatie laten maken. Daarnaast hebben we een algemene animatie gemaakt met als thema Air for Life. Die werd op grote schermen boven onze stand afgespeeld. In deze film koppelden we onze producten als bedrijfsvriend van het Longfonds aan gezonde lucht en gezonde longen voor het hele gezin. Doordat we op een heel visuele manier aanwezig zijn op belangrijke beurzen, trekt het de aandacht van de bezoeker en helpt het meer geïnteresseerden naar onze stands te trekken. Ook kunnen we, door middel van animaties, alvast producten die nog in ontwikkeling zijn laten zien op de beurzen. Samen met een fysiek prototype helpt dit onze collega’s bij het uitleggen van ons verhaal. We zijn geslaagd in onze doelstelling om een duidelijke visuele lijn neer te zetten waarop we kunnen voortborduren naar de toekomst. Onze animaties met vaste Brink voice-over zijn duidelijk ‘familie’ van elkaar. We plaatsen onze animaties ook op onze website en delen ze voor een groter bereik ook op social media.”

Brink Climate Systems visuele content in beeld

Heb je een vraag of uitdaging?
Deel je verhaal

Heb je een vraag of uitdaging? Deel je verhaal

Heb je een vraag
of uitdaging?
Deel je verhaal